Newsletter


Katalóg firiem
- Domáce spotrebiče a elektro
- Stavebniny
- Oblečenie a obuv
- Všetko pre dom
- Záhrada
- Auto-moto
- Šport
- Zdravie a krása
- Potraviny
- Obchody
- Veľkoobchody
- Výrobcovia
- Reklamné agentúry, tlačiarne
- Pre deti
- Pre firmu
- Hotely, reštaurácie a bary
- Zmenárne, výmena peňazí
- Lyžovanie, vodné parky, turistika
- Služby

Nachádzaš sa tu: Aktuálne informácie
Poľsko-slovenský projekt pre propagáciu Tatier
Dátum dodania: 13 September 2011, Utorok / Štatistika návštevnosti: 2212
Biuro Promocji Zakopanego spolu s Klasterom Liptov sa pustili do realizácie projektu " Tatry Spoločne." - Jej cieľom je propagácia Tatier ako celok. Týmto spôsobom je možné rozšíriť cieľový trh, pripraviť väčšiu, komplexnú ponuku služieb európskym zákazníkom, a nakoniec prilákať viac návštevníkov do Zakopaneho, Liptova a Tatier, a presvedčiť ich, aby zostali dlhšie v Tatrách - tvrdia iniciátori.
- Ako partneri projektu "Tatry Spoločne" sme si vedomí existencie bariér rozvoja svojich regiónov. Máme ambície prispôsobiť marketing a riadenie regionálnych globálnych trendov a vytvoriť spoločnú stratégiu rozvoja prostredníctvom dlhodobého partnerstva medzi prihraničnými regiónmi, ktoré spájajú Tatry. Veríme, že budúcnosť tohto regiónu je veľmi dôležitá pre cezhraničnú spoluprácu a spoločnú propagáciu Tatier. Spoločne môžeme viac - argumentujú pracovníci, Biura Promocji Zakopanego
Lídrom projektu je Klaster Liptov spolu s partnermi Biurem Promocji Zakopanego a Hotelovou akadémiou Liptovský Mikuláš. Finančné prostriedky pre tieto účely (294 835 euro), pochádza z grantov z Európskeho fondu pre regionálny rozvoj (80%), zo štátneho rozpočtu (8%) a z vlastných zdrojov (10%).
V projekte čítame: "Opatrenia, ktoré navrhujeme vytvoria priestor pre budovanie dôvery a spolupráce medzi partnermi, umožnia spoločné riešenia, marketing a vzdelávanie zamestnancov pre priamy zákaznícky servis: informačných centier a ubytovacích zariadení, ktoré turista navštívi ako prvé. Často prvý dojem má vplyv na jeho vnímanie. a vyhodnotenie celého pobytu v regióne. "
Miestom projektu sú dve strategické mesta v Tatrách - Liptovský Mikuláš a Zakopane. V rámci projektu bude pripravená spoločná marketingová stratégia, veľkoformátové kampane (billboardy a citylighty), edícia letakov a vytvorenie informačného portálu. Pre pracovníkov turistických informačných kancelárií a hotelových recepcií budú pripravené školenia zamerané na komunikáciu s klientmi, právne znalosti v oblasti cestovného ruchu a prezentáciu noviniek na sezónu.
s/
foto. Michał Adamowski